Analiza preferencji konsumenckich na stoisku garmażeryjnym – doradztwo

Termin usługi: od 27.09.2022 do 30.09.2022

Cel biznesowy

  • Celem usługi jest przeprowadzenie analizy preferencji konsumenckich na stoisku garmażeryjnym, analiza ankiety przeprowadzonej wsród konsumentów sklepu E. Leclerc w Nowym Targu.
  • Wyprodukowanie i przetestowanie dań, najbardziej oczekiwanych przez konsumentów.
  • Dokonanie analizy pozwoli lepiej trafiać w smaki konsumentów, podnosząc ilość sprzedawanych produktów gastronomicznych (zwiększenie ilości paragonów – o planowane 5% w PY).
  • Dodatkowo działanie to ma na celu zminimalizowanie strat, optymalizację produkcji a tym samym ograniczenie marnowania żywności.

Cel edukacyjny

  • Doradztwo dedykowane dla E. Leclerc Nowy Targ przygotowuje uczestników do stosowania odpowiednich technik kulinarnych, samodzielnego przyrządzania potraw z kuchni polskiej, ich odpowiedniej aranżacji na talerzu oraz rewitalizacji menu na stoisku garmażeryjnym w sklepie.

Efekty uczenia się

Uczestnik po szkoleniu:

1) Charakteryzuje zagadnienia kulinarne dań, które były przedmiotem analizy
2) Rozróżnia metody dobierania aromatów, zachowania tekstur oraz różne połączenia smakowe
3) Charakteryzuje techniki dekoracji oraz zachowania kontrastu kolorystycznego
4) Tworzy dania preferowane przez konsumentów E. Leclerc Nowy Targ
5) Łączy smaki wg poznanych metod
6) Dobiera w odpowiedni sposób aromaty
7) Układa wszystkie elementy dania na talerzu z zachowaniem kontrastu kolorystycznego
8) Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej – potrafi przekazać swoją wiedzę współpracownikom

Szukaj