Analiza preferencji konsumentów na stoisku piekarniczo-cukierniczym w E. Leclerc Nowy Targ – doradztwo

Termin: od 27.09.2022 do 30.09.2022

Cel biznesowy:

  • Celem usługi jest poznanie potrzeb konsumentów w zakresie wyboru rodzaju pieczywa, ciast i przekąsek słodkich oraz czynników nabywczych jakimi kierują się konsumenci dokonujący zakupów w E. Leclerc Nowy Targ.
  • Odpowiedź na te pytania pozwoli dopasować właściwy asortyment do sprzedaży, co przełoży się na zwiększenie konkurencyjności stoiska, zwiększenie satysfakcji klienta z robienia codziennych zakupów i wpłynie na wzrost sprzedaży o planowane 5% w skali roku.

Cel edukacyjny:

  • Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb klientów dokonujących codziennych zakupów w E. Leclerc Nowy Targ.

Efekty uczenia się

Uczestnik:

1. Rozróżnia potrzeby konsumentów sklepu.

2. Rozumie potrzeby wprowadzenia nowych produktów piekarniczych.

3. Wykorzystuje wiedzę – nabytą z analizy ankiet, do zabezpieczenia oczekiwanego asortymentu przez konsumenta.

4. Charakteryzuje wszystkie inne potrzeby konsumentów (opakowanie, ułożenie produktu, alergeny).

5. stosuje zasady komunikacji interpersonalnej – potrafi przekazać swoją wiedzę współpracownikom, podwładnym.

Szukaj