Apteki Rodzinne: Proaktywna obsługa Pacjenta (14-15.09.2021, Nowy Targ)

Termin: 14-15 września 2021, Nowy Targ

Cel edukacyjny:

Usługa „Proaktywna Obsługa Pacjenta – szkolenie” przygotowuje do realizacji procesów sprzedażowych w relacji z Pacjentami, w tym podniesienia umiejętności związanych z jakościową obsługą Pacjenta oraz konstruowaniem porady odpowiadającej na jego potrzeby.

  • Mechanizmy biznesowe w połączeniu z misją farmaceuty
  • Czynniki satysfakcji Pacjenta 
  • Czynniki wpływające na decyzje o zakupie 
  • Elementy języka korzyści 
  • Techniki wspierające sprzedaż – cross selling i up selling, 
  • Konstrukcja słowna – implikacja, łączenie, ukryte pytania
  • Przeprowadzenie profesjonalnego wywiadu z Pacjentem 
  • Posługiwanie się językiem korzyści 
  • Konstruowanie porady z wykorzystaniem języka korzyści 
  • Wykorzystanie szans sprzedażowych poprzez wykorzystanie cross/up sellingu
  • Budowanie wizerunku jako wiarygodnego farmaceuty doradcy
  • Budowanie relacji z Pacjentem poprzez stosowanie technik komunikacyjnych
  • Budowanie zaufania i lojalności w kontaktach z Pacjentami  

Szukaj