Termin: 14-15 września 2021, Nowy Targ
Cel edukacyjny:
Usługa „Proaktywna Obsługa Pacjenta – szkolenie” przygotowuje do realizacji procesów sprzedażowych w relacji z Pacjentami, w tym podniesienia umiejętności związanych z jakościową obsługą Pacjenta oraz konstruowaniem porady odpowiadającej na jego potrzeby.
- Mechanizmy biznesowe w połączeniu z misją farmaceuty
- Czynniki satysfakcji Pacjenta
- Czynniki wpływające na decyzje o zakupie
- Elementy języka korzyści
- Techniki wspierające sprzedaż – cross selling i up selling,
- Konstrukcja słowna – implikacja, łączenie, ukryte pytania
- Przeprowadzenie profesjonalnego wywiadu z Pacjentem
- Posługiwanie się językiem korzyści
- Konstruowanie porady z wykorzystaniem języka korzyści
- Wykorzystanie szans sprzedażowych poprzez wykorzystanie cross/up sellingu
- Budowanie wizerunku jako wiarygodnego farmaceuty doradcy
- Budowanie relacji z Pacjentem poprzez stosowanie technik komunikacyjnych
- Budowanie zaufania i lojalności w kontaktach z Pacjentami