Usługa doradcza dla: „SPOŁEM” Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Termin: sierpień 2023r.
Miejsce: Oświęcim
Cel usługi doradczej:
Cel biznesowy:
Stosuje wzorce zawarte w brand booCelem usługi jest stworzenie Brand Booka dla „Społem” PSS, który zagwarantuje spójność wizerunku i marki „Społem” w Oświęcimiu. Wytyczne marki, które dbają o spójność, zwiększają swoją wartość – wpływając na większe o 15% przychody w skali roku. Klienci „Społem” PSS w Oświęcimiu docenią spójny i logiczny sposób komunikowania marki. Profesjonalizm i dbałość o detale, wynikający ze stosowania Brand Booka – pokaże, że marce „SPOŁEM” można zaufać.
Cel edukacyjny:
- Czym jest brand book i jakie elementy wchodzą w jego skład.
- Przykłady stosowania Brand Booka i czego z księgą znaku robić nie wolno.
- Korzyści posiadania oraz stosowania zasad zawartych w Brand Booku.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
Uczestnik usługi doradczej:
- stosuje wzorce zawarte w brand booku
- rozumie znaczenie spójnej komunikacji wizualnej marki
- wykorzystuje brand booka do wszystkich planowanych akcji promocyjnych
- wykorzystuje brand booka do prawidłowej komunikacji ceny
- identyfikują synergię pomiędzy marką „Społem” a siecią sklepów „Bliski”
- stosuje właściwy przekaz medialny w mediach społecznościowych
- stosuje procedury wdrażające brand booka w „Społem”
Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS & SPORT CONSULTING Jerzy Pohrebny