Termin: Grudzień 2021
Cel edukacyjny:
Usługa ma na celu przygotowanie strategii działań i konkretnych pomysłów na rozwój sprzedaży, dokonanie opracowania menu i wdrożenie usprawnień organizacyjnych. Organizacja sprzedaży i promocji w warunkach pandemii.
Efekty uczenia się:
Uczestnik:
- Organizuje i wykonuje konkretną analizę biznesową (w oparciu o metodologię 4C – 4 czynników tzn. zewnętrznych, wewnętrznych, kulinarnych, poza kulinarnych), dzięki której zostanie przygotowana kompleksowa strategia działań restauracji, zwiększających konkurencyjność i zyskowność;
- Projektuje inżynierię menu (w tym psychologię menu), dzięki czemu definiuje ofertę dopasowaną do kluczowej grupy klientów;
- Organizuje przygotowanie strategii działań oferty na imprezy okolicznościowe, rynek zamówień i dowozów, spójnej i dopasowanej komunikacji w social mediach;
- Analizuje podstawowe wskaźniki restauracji (w tym food cost), które wpłyną na ustalenie zasad zmian w menu (zyskowność i popularność dań serwowanych w lokalu).