Termin usługi: od 12.09.2022 do 16.09.2022
Cel biznesowy:
- Celem usługi jest stworzenie check listy wszystkich działań porządkowych – która zapewni utrzymanie jakości sprzątania na odpowiednim poziomie i zwiększy efektywność działań serwisu sprzątającego – co pozwoli zmaksymalizować wydajność pracowników i wyeliminować chaos. Realizacja doradztwa wpłynie na komfort pracowników, który umożliwi osiągnięcie lepszej jakości pracy i zwiększy tempo jej wykonania, co w konsekwencji wpłynie na wzrost satysfakcji klientów odwiedzających sklep E. Leclerc w Nowym Targu o 5% w skali roku.
Cel edukacyjny:
- Usługa przygotowuje uczestników do prawidłowego wykonywania czynności serwisowych, samodzielnej organizacji pracy na wszystkich stoiskach w sklepie.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
1. Stosuje czasowy cykl pracy, wynikający z opracowanego harmonogramu.
2. Stosuje wypracowane standardy pracy.
3. Określa priorytety serwisu w oparciu o kluczowe procedury obowiązujące w Sklepie.
4. Samo kontroluje czas wykonywanych czynności i ich powtarzalność.
5. Monitoruje i kontroluje standardy sprzątania, mając na uwadze poziom zadowolenia i satysfakcji Klienta.