„Proaktywna Obsługa Klienta – GR. 2” – Warszawa – Polskie Sklepy Odzieżowe SP. Z O.O.

Szkolenie dla:

 POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI 

Termin szkolenia: Grupa II – 06 i 13 listopada 2024 r.  

Miejsce szkolenia: Warszawa 

Tytuł szkolenia: 

Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa

Cel Szkolenia :

Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i budowania relacji, niezbędnych do skutecznego doradztwa i obsługi klienta, prowadzących do zwiększenia satysfakcji klienta i efektywności sprzedaży.

Efekty Uczenia się: Po szkoleniu Uczestnik 

  • rozróżnia typy osobowości klienta, ocenia typ klienta oraz skutecznie obsługuje zgodnie z jego potrzebami i stylem w jaki chce dokonywać zakupu. Kontroluje obsługę, aby była na najwyższym poziomie satysfakcji dla klienta.
  • rozróżnia czynniki wpływające na decyzje o zakupie i charakteryzuje czynniki wpływające na satysfakcję klienta.
  • stosuje profesjonalny wywiad z Klientem posługując się językiem korzyści. Konstruuje poradę z wykorzystaniem języka korzyści.
  • tworzy swój wizerunek jako wiarygodny doradca. Buduje relacje z Klientami poprzez stosowanie technik komunikacyjnych. Buduje zaufanie i lojalność w kontaktach z Klientami.

Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna. 

Szukaj