Szkolenie dla:
POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI
Termin szkolenia: Grupa II – 06 i 13 listopada 2024 r.
Miejsce szkolenia: Warszawa
Tytuł szkolenia:
Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa
Cel Szkolenia :
Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i budowania relacji, niezbędnych do skutecznego doradztwa i obsługi klienta, prowadzących do zwiększenia satysfakcji klienta i efektywności sprzedaży.
Efekty Uczenia się: Po szkoleniu Uczestnik
- rozróżnia typy osobowości klienta, ocenia typ klienta oraz skutecznie obsługuje zgodnie z jego potrzebami i stylem w jaki chce dokonywać zakupu. Kontroluje obsługę, aby była na najwyższym poziomie satysfakcji dla klienta.
- rozróżnia czynniki wpływające na decyzje o zakupie i charakteryzuje czynniki wpływające na satysfakcję klienta.
- stosuje profesjonalny wywiad z Klientem posługując się językiem korzyści. Konstruuje poradę z wykorzystaniem języka korzyści.
- tworzy swój wizerunek jako wiarygodny doradca. Buduje relacje z Klientami poprzez stosowanie technik komunikacyjnych. Buduje zaufanie i lojalność w kontaktach z Klientami.
Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna.