Szkolenie dla: „PHP HAMANN” Andrzej Walewski – LEWIATAN
Termin: 22.06.2023r.
Miejsce: Warszawa
Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna
Efekty uczenia – Standardy Obsługi Klienta:
- Wykorzystuje komunikacje jako narzędzie budowania relacji z klientem -komunikacja werbalna i niewerbalna
- Definiuje bariery komunikacyjne
- Rozumie rolę Sprzedawcy w obsłudze Klienta
- Zna i wykorzystuje system LEWIATAN BUSINESS do pogłębiania swojej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Zna strefy kontaktu z Klientem – sala sprzedaży, stoisko mięso-wędliny, obsługa kasy.
- Wie jak budować markę LEWIATAN/PHP HAMANN na lokalnym rynku
- Buduje wizerunek profesjonalnego sprzedawcy
- Zna i wykorzystuje czynniki wpływające na satysfakcję klienta
- Rozumie znaczenie kategorii w sklepie i ich roli we współczesnym handlu
- Wie w jaki sposób przygotowywać ekspozycję towarów zgodną ze standardami LEWIATAN.
- Jest pewny siebie, ponieważ wie jak reagować w trudnych sytuacjach z klientem na stanowisku pracy