Standardy Obsługi Klienta – PHP Hamann Andrzej Walewski – LEWIATAN

Szkolenie dla: „PHP HAMANN” Andrzej Walewski – LEWIATAN

Termin: 22.06.2023r.

Miejsce: Warszawa

Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna 

Efekty uczenia –  Standardy Obsługi Klienta:

  1. Wykorzystuje komunikacje jako narzędzie budowania relacji z klientem -komunikacja werbalna i niewerbalna
  2. Definiuje bariery komunikacyjne
  3. Rozumie rolę Sprzedawcy w obsłudze Klienta
  4. Zna i wykorzystuje system LEWIATAN BUSINESS do pogłębiania swojej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  5. Zna strefy kontaktu z Klientem – sala sprzedaży, stoisko mięso-wędliny, obsługa kasy.
  6. Wie jak budować markę LEWIATAN/PHP HAMANN na lokalnym rynku
  7. Buduje wizerunek profesjonalnego sprzedawcy
  8. Zna i wykorzystuje czynniki wpływające na satysfakcję klienta
  9. Rozumie znaczenie kategorii w sklepie i ich roli we współczesnym handlu
  10. Wie w jaki sposób przygotowywać ekspozycję towarów zgodną ze standardami LEWIATAN.
  11. Jest pewny siebie, ponieważ wie jak reagować w trudnych sytuacjach z klientem na stanowisku pracy

Szukaj