Szkolenie dla: PRO NOVUM Sp. z o.o.
Grupa I – część 2
Termin: 01.06.2023
Miejsce: Mszczonów
Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna
Efekty uczenia (Oczekiwane zachowania po szkoleniu) – Współpraca z wymagającym klientem:
- Dopasowuje przekaz do rozmówcy opierając się na podejściu „góry lodowej”.
- Diagnozuje potrzebne informacje poprzez techniki aktywnego słuchania i argumentuje wg struktury C-Z-K.
- Stosuje aktywną sprzedaż przy kasie oraz na swoim stanowisku pracy za ladą i w sklepie.
- Odpowiada na obiekcje klientów, a w sytuacjach reklamacyjnych pracuje wg modelu POPO.
- Jest pewny siebie, ponieważ wie jak reagować w trudnych sytuacjach z klientem na jego stanowisku pracy.