Standardy Obsługi Klienta – PRO NOVUM

Szkolenie dla: PRO NOVUM Sp. z o.o. – GR.1 i GR.2

Termin: wrzesień i październik 2023 r.

Miejsce: Grójec

Cel szkolenia:

Podniesienie umiejętności stosowania technik komunikacyjnych niezbędnych w budowaniu relacji z klientem. Umiejętność zadawania pytań i stosowania języka korzyści. Stosowanie i wdrażanie profesjonalnego wizerunku sprzedawcy. Umiejętność stosowania technik do aktywnej do sprzedaży promowanych produktów. Umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach. 

EFEKTY UCZENIA SIĘ (Oczekiwane zachowania po szkoleniu)

Po szkoleniu uczestnik:

  1. Dopasowuje przekaz do rozmówcy opierając się na podejściu „góry lodowej”.
  2. Diagnozuje potrzebne informacje poprzez techniki aktywnego słuchania i argumentuje wg struktury C-Z-K.
  3. Stosuje aktywną sprzedaż przy kasie oraz na swoim stanowisku pracy za ladą i w sklepie.
  4. Odpowiada na obiekcje klientów, a w sytuacjach reklamacyjnych pracuje wg modelu POPO.
  5. Jest pewny siebie, ponieważ wie jak reagować w trudnych sytuacjach z klientem na jego stanowisku pracy.

Szkolenie przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna

Szukaj