Szkolenie dla: PRO NOVUM Sp. z o.o. – GR.1 i GR.2
Termin: wrzesień i październik 2023 r.
Miejsce: Grójec
Cel szkolenia:
Podniesienie umiejętności stosowania technik komunikacyjnych niezbędnych w budowaniu relacji z klientem. Umiejętność zadawania pytań i stosowania języka korzyści. Stosowanie i wdrażanie profesjonalnego wizerunku sprzedawcy. Umiejętność stosowania technik do aktywnej do sprzedaży promowanych produktów. Umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach.
EFEKTY UCZENIA SIĘ (Oczekiwane zachowania po szkoleniu)
Po szkoleniu uczestnik:
- Dopasowuje przekaz do rozmówcy opierając się na podejściu „góry lodowej”.
- Diagnozuje potrzebne informacje poprzez techniki aktywnego słuchania i argumentuje wg struktury C-Z-K.
- Stosuje aktywną sprzedaż przy kasie oraz na swoim stanowisku pracy za ladą i w sklepie.
- Odpowiada na obiekcje klientów, a w sytuacjach reklamacyjnych pracuje wg modelu POPO.
- Jest pewny siebie, ponieważ wie jak reagować w trudnych sytuacjach z klientem na jego stanowisku pracy.
Szkolenie przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna