Standardy Obsługi Klienta – proaktywna sprzedaż – Sklep Ogólnospożywczy Maciej Domański – LEWIATAN

Szkolenie dla: Sklep Ogólnospożywczy – Maciej Domański

Termin: 25/26.04.2023

Miejsce: Karczew

Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna

  1. Zna i wykorzystuje system LEWIATAN BUSINESS do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji.
  2. Jest świadomy trendów zakupowych w handlu detalicznym.
  3. Promuje markę sklepów LEWIATAN na lokalnym rynku:
    • produkty marki własnej LEWIATAN
    • „wybieram lokalnie w LEWIATANIE”
    • korzyści dla sklepu
    • korzyści dla sieci LEWIATAN
  4. Buduje wizerunek profesjonalnego sprzedawcy.
  5. Wykorzystuje czynniki wpływające na satysfakcję klienta.
  6. Rozróżnia etapy obsługi klienta.
  7. Rozumie znaczenie kategorii w sklepie i ich roli we współczesnym handlu.
  8. Wie w jaki sposób przygotowywać ekspozycję towarów zgodną ze standardami LEWIATAN.
  9. Ma świadomość standardów pracy w sklepach w obecnych czasach w odpowiednim dopasowaniu do poszczególnych działów.

Szukaj