Standardy obsługi klienta – SPOŁEM Bytom – gr. 2

Szkolenie dla: „Społem” PSS w Bytomiu

Termin: 18 maja, 15 czerwca 2023 r.

Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna 

Efekty uczenia –  Standardy Obsługi Klienta

1. Zna aktualna sytuację  i ma świadomośc trendów w handlu (odpowiednich do formatu sklepów PSS Społem Bytom)

2. Wie jak budować markę marki Społem Bytom  w lokalnym rynku 

3.  Wie w jaki sposób przygotowywać ekspozycję aby była atrakcyjna dla typu klientów robiących zakupy w  Społem Bytom 

4. Ma świadomość standardów pracy w sklepach w obecnych czasach w odpowiednim dopasowaniu do poszczególnych działów

5. Pracuje ze standardami pracy obsługi klienta i rozwiązuje trudne sytuacje z klientami

Szukaj