Doradztwo dla: Handlowo Produkcyjna Spółdzielnia Pracy „Samopomoc Chłopska”
Termin: marzec 2023
Cel biznesowy
Przygotowanie struktury organizacyjnej – wpłynie na organizację pracy na wszystkich poziomach zarządzania. Zdecydowanie ułatwi i poprawi komunikację w Firmie.
Właściwe określenie zadań i obowiązków na poszczególnych stanowiskach w Firmie, pozwoli na lepszą realizację celów firmy i podniesienie jakości pracy – co wpłynie na wzrost zaangażowania pracowników a w konsekwencji przełoży się na lepsze postrzeganie firmy przez Klientów.
Wdrożenie struktury organizacyjnej powinno skutkować poprawą jakości i efektywności pracy w perspektywie 6 miesięcy.
Cel edukacyjny
Usługa umożliwi przygotowanie Struktury Organizacyjnej, która związana jest z realizacją zachodzących zmian oraz nową strategią rozwoju firmy. Uczestnicy poznają zasady projektowania efektywnej struktury organizacyjnej w sposób dostosowany do specyfiki branży i jej złożoności.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
1. Definiuje zasady tworzenia struktury organizacyjnej
2. Charakteryzuje wyznaczniki struktury organizacyjnej
3. Rozróżnia klasyczne struktury organizacyjne, omawia ich cechy charakterystyczne
4. Rozumie zależności i zakresy obowiązków na wszystkich stanowiskach pracy i poziomach zarządzania w firmie
5. Nadzoruje zawieranie nowych umów o współpracy uwzględniając wypracowane zakresy obowiązków
6. Kształtuje relacje interpersonalne we współdziałaniu na rzecz kształtowania struktury organizacyjnej