Cel biznesowy
Celem usługi jest opracowanie STANDARDÓW NA STOISKU MIĘSO-WĘDLINY, OWOCE-WARZYWA i ZASAD MERCHANDISINGU w sklepie – które zapewnią podniesienie poziomu obsługi Klienta – co wpłynie na skuteczność oferowanych produktów i wzrost obrotów oraz podniesienie wartość średniego koszyka zakupowego o 5% do końca 2022 roku.
Cel edukacyjny
Usługa – ZARZĄDZANIE STOISKIEM MIĘSO-WĘDLINY i OWOCE-WARZYWA – STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – doradztwo, przygotowuje uczestników do:
- budowania efektywnych ekspozycji towaru w sklepie ogólnospożywczym,
- stosowania standardów obsługi klienta
- projektowania i wdrażania planogramów lady mięsnej i wędliniarskiej oraz sekcji owocowo-warzywnej
- stosowania zasad odpowiedniej ekspozycji towarów
Efekty uczenia się
Uczestnik:
1. Stosuje zasady wynikające z opracowanych Standardów Obsługi Klientów.
2. Stosuje wypracowane zasady ekspozycji produktów w sekcji owoce-warzywa.
3. Stosuje wypracowane w trakcie doradztwa zasady ekspozycji mięsa i wędlin.
4. Obsługuje klientów według przyjętych zasad.
5. Projektuje i wdraża planogramy w sekcjach: mięso-wędliny, owoce-warzywa.
6. Rozróżnia techniki skutecznej ekspozycji towarów na półkach sklepowych.