Termin: od 27.09.2022 do 30.09.2022
Cel biznesowy:
- Celem usługi jest poznanie potrzeb konsumentów w zakresie wyboru rodzaju pieczywa, ciast i przekąsek słodkich oraz czynników nabywczych jakimi kierują się konsumenci dokonujący zakupów w E. Leclerc Nowy Targ.
- Odpowiedź na te pytania pozwoli dopasować właściwy asortyment do sprzedaży, co przełoży się na zwiększenie konkurencyjności stoiska, zwiększenie satysfakcji klienta z robienia codziennych zakupów i wpłynie na wzrost sprzedaży o planowane 5% w skali roku.
Cel edukacyjny:
- Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb klientów dokonujących codziennych zakupów w E. Leclerc Nowy Targ.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
1. Rozróżnia potrzeby konsumentów sklepu.
2. Rozumie potrzeby wprowadzenia nowych produktów piekarniczych.
3. Wykorzystuje wiedzę – nabytą z analizy ankiet, do zabezpieczenia oczekiwanego asortymentu przez konsumenta.
4. Charakteryzuje wszystkie inne potrzeby konsumentów (opakowanie, ułożenie produktu, alergeny).
5. stosuje zasady komunikacji interpersonalnej – potrafi przekazać swoją wiedzę współpracownikom, podwładnym.