Szkolenia

zarządzanie zespołem

Świadomy lider

W jaki sposób wykorzystywać narzędzia do budowania autorytetu.

Budowanie zespołu

Czyli jak tworzyć i wzmacniać efektywność zespołu.

Coaching

Umiejętności coachingowe i jak z nich korzystać.

Zarządzanie przez cele

Od ustalania celów poprzez monitorowanie do egzekwowania.

Zarządzanie konfliktami

Nauczysz się jak skutecznie rozwiązywać konflikty.

Efektywne zarządzanie sobą w czasie

Czyli jak poradzić sobie w świecie setek priorytetów.

Ocena pracownicza

Obiektywna, bezstronna ocena pracowników i zespołów w Twojej firmie.

Skuteczna rekrutacja

Poznasz narzędzia i techniki, dzięki którym znajdziesz idealnego pracownika.

Motywowanie

W jaki sposób budować i utrzymywać motywację.

Zarządzanie zmianą

Jak wdrażać zmiany w aspekcie procesu oraz ludzi.

Zarządzanie klientem

Podstawy zarządzania Klientem

Czyli baza do budowania długotrwałych relacji.

Budowanie relacji biznesowych z Klientem

Czyli fundament do realizacji celów Twojej firmy i Klienta.

Tworzenie wspólnego biznesplanu z Klientem

Czyli jak zaangażować Klienta w realizacje wspólnych celów.

Sprzedaż
i negocjacje

Zarządzanie działem sprzedaży

Krytyczne obszary działania i działające w nich procesy.

Merchandising

Dlaczego jest ważny? Na czym polega? Jakie przynosi korzyści?

Nowoczesne techniki sprzedaży

Jak sprzedawać więcej i lepiej.

Efektywne negocjacje

Przyniosą Ci lepsze i wartościowsze umowy z Klientami i Partnerami.

Trudne sytuacje negocjacyjne

Z nami nauczysz się je rozwiązywać trudne sytuacje z korzyścią dla obu stron.

Sztuka prezentacji

Czyli jak stworzyć prezentację, która "zarobi" i pomoże Ci w sprzedaży.

Sztuka prezentacji w praktyce

Kluczowe elementy prowadzenia prezentacji sprzedażowej.

NASZE OSTATNIO ZREALIZOWANE PROJEKTY KATEGORIA: BIZNES

Budowanie pozytywnych doświadczeń Klientów

Celem szkolenia było rozwijanie umiejętności z zakresu diagnozowania i rozbudzania potrzeb Klientów oraz rozwijanie umiejętności pracy z ludźmi w celu podniesienia jakości obsługi Klientów.

Budowanie relacji biznesowych

Celem szkolenia było poznanie sposobów rozwijających relacje z Klientami. Poznanie różnych rodzajów zachowań asertywnych, które mogą pomagać w budowaniu relacji biznesowych oraz zdobycie umiejętności stosowania różnych komunikatów w aspekcie

Motywowanie pracowników

Celem szkolenia było: Podnoszenie samo motywacji w pracy lidera → Uczestnicy dowiedzieli się jak motywować ludzi na poszczególnych etapach ich rozwoju? → I jak stosować pozafinansowe sposoby motywacji

Zarządzanie sobą w czasie – budowanie pozytywnych doświadczeń klientów

Celem szkolenia było: Nabycie umiejętności analizy swoich aktywności zawodowych → Umiejętność planowania zadań zgodnie z priorytetami biznesowymi → Rozwijanie umiejętności z zakresu diagnozowania i rozbudzania potrzeb Klientów → Rozwijanie umiejętności pracy z ludźmi w celu

Pokonywanie obiekcji

Celem szkolenia było: Uświadomienie, że obiekcje to naturalny proces sprzedaży → Poznanie źródeł obiekcji i technik radzenia sobie z nimi → Zapoznanie uczestników z zasadami odmawiania → Praktyczne przećwiczenie odmawiania

Techniki sprzedaży, diagnoza potrzeb klienta

Celem szkolenia było: Rozwijanie umiejętności związanych z efektywną sprzedażą → Uświadomienie roli i znaczenie umiejętności sprzedawcy dla osiągania sukcesu w sprzedaży → Rozwijanie umiejętności z zakresu diagnozowania i rozbudzania potrzeb