zarządzanie zespołem
Świadomy lider
W jaki sposób wykorzystywać narzędzia do budowania autorytetu.
Budowanie zespołu
Czyli jak tworzyć i wzmacniać efektywność zespołu.
Coaching
Umiejętności coachingowe i jak z nich korzystać.
Zarządzanie przez cele
Od ustalania celów poprzez monitorowanie do egzekwowania.
Zarządzanie konfliktami
Nauczysz się jak skutecznie rozwiązywać konflikty.
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
Czyli jak poradzić sobie w świecie setek priorytetów.
Ocena pracownicza
Obiektywna, bezstronna ocena pracowników i zespołów w Twojej firmie.
Skuteczna rekrutacja
Poznasz narzędzia i techniki, dzięki którym znajdziesz idealnego pracownika.
Motywowanie
W jaki sposób budować i utrzymywać motywację.
Zarządzanie zmianą
Jak wdrażać zmiany w aspekcie procesu oraz ludzi.
Zarządzanie klientem
Podstawy zarządzania Klientem
Czyli baza do budowania długotrwałych relacji.
Budowanie relacji biznesowych z Klientem
Czyli fundament do realizacji celów Twojej firmy i Klienta.
Tworzenie wspólnego biznesplanu z Klientem
Czyli jak zaangażować Klienta w realizacje wspólnych celów.
Sprzedaż
i negocjacje
Zarządzanie działem sprzedaży
Krytyczne obszary działania i działające w nich procesy.
Merchandising
Dlaczego jest ważny? Na czym polega? Jakie przynosi korzyści?
Nowoczesne techniki sprzedaży
Jak sprzedawać więcej i lepiej.
Efektywne negocjacje
Przyniosą Ci lepsze i wartościowsze umowy z Klientami i Partnerami.
Trudne sytuacje negocjacyjne
Z nami nauczysz się je rozwiązywać trudne sytuacje z korzyścią dla obu stron.
Sztuka prezentacji
Czyli jak stworzyć prezentację, która "zarobi" i pomoże Ci w sprzedaży.
Sztuka prezentacji w praktyce
Kluczowe elementy prowadzenia prezentacji sprzedażowej.
NASZE OSTATNIO ZREALIZOWANE PROJEKTY KATEGORIA: BIZNES

Szkolenie „Obsługa Klienta Restauracyjnego” – skuteczne zwiększenie sprzedaży i optymalizacja serwisu restauracji
Termin: styczeń 2022 Cel edukacyjny: Budowanie świadomości zasad funkcjonowania restauracji i zaangażowania w rozwój sprzedaży oraz serwisów świadczonych przez restaurację; Poprawa wiedzy i umiejętności nt. technik sprzedaży i rozwiązywania trudnych sytuacji z klientem oraz wewnątrz

Szkolenie „Akademia Rozwoju – Efektywna Organizacja” dla Lewiatan Mazowsze Sp. z o.o.
Termin: 25-26 listopada 2021 Cel szkolenia: • Podniesienie świadomości dotyczącej procesu zmian na różnych etapach • Umiejętność przygotowania procesu zmian • Zarządzanie emocjami w procesie zmian • Umiejętność przełamywania oporu • Konstruowanie komunikatów

Standardy Obsługi Klienta – Społem Zakopane (15 i 25.10.2021) – Gr. 5
Termin i miejsce szkolenia: 15 i 25 październik 2021, Zakopane Cele szkolenia: • Umiejętność zastosowania technik niezbędnych w budowaniu relacji z klientem • Umiejętność zadawania pytań i stosowania języka korzyści • Stosowanie i wdrażanie profesjonalnego wizerunku

Standardy Obsługi Klienta – Społem Zakopane (5 i 14.10.2021) – Gr. 4
Termin i miejsce szkolenia: 5 i 14 października 2021, Zakopane Cele szkolenia: • Umiejętność zastosowania technik niezbędnych w budowaniu relacji z klientem • Umiejętność zadawania pytań i stosowania języka korzyści • Stosowanie i wdrażanie profesjonalnego wizerunku sprzedawcy

Standardy Obsługi Klienta – Społem Zakopane (21.09 i 07.10.2021) – Gr. 2
Termin i miejsce szkolenia: 21 wrzesień i 07 październik 2021, Zakopane Cele szkolenia: • Umiejętność zastosowania technik niezbędnych w budowaniu relacji z klientem • Umiejętność zadawania pytań i stosowania języka korzyści • Stosowanie i wdrażanie profesjonalnego wizerunku

Standardy Obsługi Klienta – Społem Zakopane (29.09 i 04.10.2021) – Gr. 3
Termin i miejsce szkolenia: 29 września i 4 października 2021, Zakopane Cele szkolenia: • Umiejętność zastosowania technik niezbędnych w budowaniu relacji z klientem • Umiejętność zadawania pytań i stosowania języka korzyści • Stosowanie i wdrażanie profesjonalnego wizerunku