zarządzanie zespołem
Świadomy lider
W jaki sposób wykorzystywać narzędzia do budowania autorytetu.
Budowanie zespołu
Czyli jak tworzyć i wzmacniać efektywność zespołu.
Coaching
Umiejętności coachingowe i jak z nich korzystać.
Zarządzanie przez cele
Od ustalania celów poprzez monitorowanie do egzekwowania.
Zarządzanie konfliktami
Nauczysz się jak skutecznie rozwiązywać konflikty.
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
Czyli jak poradzić sobie w świecie setek priorytetów.
Ocena pracownicza
Obiektywna, bezstronna ocena pracowników i zespołów w Twojej firmie.
Skuteczna rekrutacja
Poznasz narzędzia i techniki, dzięki którym znajdziesz idealnego pracownika.
Motywowanie
W jaki sposób budować i utrzymywać motywację.
Zarządzanie zmianą
Jak wdrażać zmiany w aspekcie procesu oraz ludzi.
Zarządzanie klientem
Podstawy zarządzania Klientem
Czyli baza do budowania długotrwałych relacji.
Budowanie relacji biznesowych z Klientem
Czyli fundament do realizacji celów Twojej firmy i Klienta.
Tworzenie wspólnego biznesplanu z Klientem
Czyli jak zaangażować Klienta w realizacje wspólnych celów.
Sprzedaż
i negocjacje
Zarządzanie działem sprzedaży
Krytyczne obszary działania i działające w nich procesy.
Merchandising
Dlaczego jest ważny? Na czym polega? Jakie przynosi korzyści?
Nowoczesne techniki sprzedaży
Jak sprzedawać więcej i lepiej.
Efektywne negocjacje
Przyniosą Ci lepsze i wartościowsze umowy z Klientami i Partnerami.
Trudne sytuacje negocjacyjne
Z nami nauczysz się je rozwiązywać trudne sytuacje z korzyścią dla obu stron.
Sztuka prezentacji
Czyli jak stworzyć prezentację, która "zarobi" i pomoże Ci w sprzedaży.
Sztuka prezentacji w praktyce
Kluczowe elementy prowadzenia prezentacji sprzedażowej.
Nasze ostatnio zrealizowane projekty

P.H. TUTTI: Budowanie synergii zespołowej: Komunikacja, relacje, obsługa klienta – usługa szkoleniowa
Szkolenie dla: P. H. „TUTTI” Marcin Tułak Termin: marzec 2025 Miejsce: Nowy Targ Tytuł szkolenia: „Budowanie synergii zespołowej: Komunikacja, relacje, obsługa klienta – usługa szkoleniowa” Cel szkolenia: Celem

P.H. „TUTTI” – AI nowe narzędzie w Twojej pracy – usługa szkoleniowa
Szkolenie dla: P. H. „TUTTI” Marcin Tułak” Termin: 20 stycznia 2025 r. Miejsce: Nowy Targ Tytuł szkolenia: „Al nowe narzędzie w Twojej pracy – usługa szkoleniowa” Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników

Skuteczna komunikacja w internecie: budowanie relacji i zaufania z klientami za pomocą mediów społecznościowych – usługa szkoleniowa
Szkolenie dla: MAŁOPOLSKA SPÓŁDZIELNIA HANDLOWA „WIZAN” Termin: styczeń 2025 r. Miejsce: Andrychów Tytuł szkolenia: Skuteczna komunikacja w internecie: budowanie relacji i zaufania z klientami za pomocą mediów społecznościowych – usługa szkoleniowa Cel szkolenia:

Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacji
Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI Termin szkolenia: 9-16 grudnia 2024 r. Miejsce szkolenia: Katowice Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa Cel Szkolenia: Doskonalenie

Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacji
Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI Termin szkolenia: Grupa II – 4 i 11 grudnia 2024 r. Miejsce szkolenia: Wrocław Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa

Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacji
Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI Termin szkolenia: Grupa I – 3 i 10 grudnia 2024 r. Miejsce szkolenia: Wrocław Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa