marzec2025P.H. TUTTI: Budowanie synergii zespołowej: Komunikacja, relacje, obsługa klienta – usługa szkoleniowaCzytaj więcej
styczeń2025Skuteczna komunikacja w internecie: budowanie relacji i zaufania z klientami za pomocą mediów społecznościowych – usługa szkoleniowaCzytaj więcej
grudzień2024Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacjiCzytaj więcej
grudzień2024Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacjiCzytaj więcej
grudzień2024Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacjiCzytaj więcej
listopad2024„Proaktywna Obsługa Klienta – GR. 2” – Warszawa – Polskie Sklepy Odzieżowe SP. Z O.O.Czytaj więcej
listopad2024„Proaktywna Obsługa Klienta – GR. 1” – Warszawa, Polskie Sklepy Odzieżowe SP. Z O.O.Czytaj więcej