Projekty szkoleniowe

Przygotowywane indywidualnie, czyli „szyte na miarę”.

Program dopasowany do danej grupy

czyli do poziomu pracowników, specyfiki organizacji, instytucji.

Przygotowany na zindywidualizowanych przykładach

czyli dotyczących realnych sytuacji.

Dopasowanie metod pracy

do specyfiki grupy, instytucji.

Prowadzone przez praktyków biznesu i sportu

czyli praktyka, nie teoria.

Nasze ostatnio zrealizowane projekty KATEGORIA: BIZNES

Trudne sytuacje w obsłudze Pacjenta (Szkolenie dla Apteki, 27.09.2021)

Termin szkolenia: 27.09.2021 Cel Szkolenia: Rozwijanie umiejętności związanych z reagowaniem w trudnych sytuacjach oraz rozwój zachowań asertywnych. Kroki reagowania w trudnych sytuacjach Wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych w rozmowie z trudnym Pacjentem Asertywne formy komunikacji 

Trudne sytuacje w obsłudze Pacjenta (Szkolenie dla Apteki, 16.09.2021)

Termin szkolenia: 16.09.2021 Cel Szkolenia: Rozwijanie umiejętności związanych z reagowaniem w trudnych sytuacjach oraz rozwój zachowań asertywnych. Kroki reagowania w trudnych sytuacjach Wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych w rozmowie z trudnym Pacjentem Asertywne formy komunikacji