
Szkolenie „Obsługa Klienta Restauracyjnego” – skuteczne zwiększenie sprzedaży i optymalizacja serwisu restauracji
Termin: styczeń 2022 Cel edukacyjny: Budowanie świadomości zasad funkcjonowania restauracji i zaangażowania w rozwój sprzedaży oraz serwisów świadczonych przez restaurację; Poprawa wiedzy i umiejętności nt. technik sprzedaży i rozwiązywania trudnych sytuacji z klientem oraz wewnątrz

System Oceny Pracowników – Doradztwo
Termin: grudzień/styczeń 2022 Cel edukacyjny: Celem usługi doradczej jest opracowanie kompetencji oceny pracowników Społem Zakopane na wszystkich poziomach zatrudnienia w dziale sprzedaży. Efekty uczenia się: Uczestnik Doradztwa: Stosuje

Inżyniera Menu – Organizacja sprzedaży i promocji w warunkach pandemii
Termin: Grudzień 2021 Cel edukacyjny: Usługa ma na celu przygotowanie strategii działań i konkretnych pomysłów na rozwój sprzedaży, dokonanie opracowania menu i wdrożenie usprawnień organizacyjnych. Organizacja sprzedaży i promocji w warunkach

Struktura Organizacyjna w Społem Zakopane – Doradztwo
Termin: Grudzień 2021 Cel edukacyjny: Doradztwo umożliwi uczestnikom poznanie przykładów efektywnej budowy struktury organizacyjnej, która ściśle związana jest z realizacją procesów w firmie. Uczestnicy poznają zasady projektowania efektywnej struktury

Harmonogram czasu pracy dla sklepu spożywczego – Doradztwo
Termin: Grudzień 2021 Cel edukacyjny: Celem usługi doradczej jest zmiana metodyki pracy w obrębie uporządkowania i informatyzacji procesu zarządzania czasem pracowników firmy – w taki sposób, aby czytelnie optymalizować

Karta Oceny Sklepu – Doradztwo
Termin: listopad/grudzień 2021 Cel edukacyjny: Ujednolicenie parametrów oceny Sklepu, w celu bardziej efektywnego zarządzania siecią Sklepów Społem Zakopane. UCZESTNIK DORADZTWA: Organizuje, nadzoruje i kontroluje działania związane z codziennym funkcjonowaniem sklepu, według