
Nasze ostatnio zrealizowane projekty

P.H. TUTTI: Budowanie synergii zespołowej: Komunikacja, relacje, obsługa klienta – usługa szkoleniowa
Szkolenie dla: P. H. „TUTTI” Marcin Tułak Termin: marzec 2025 Miejsce: Nowy Targ Tytuł szkolenia: „Budowanie synergii zespołowej: Komunikacja, relacje, obsługa klienta – usługa szkoleniowa” Cel szkolenia: Celem

P.H. „TUTTI” – AI nowe narzędzie w Twojej pracy – usługa szkoleniowa
Szkolenie dla: P. H. „TUTTI” Marcin Tułak” Termin: 20 stycznia 2025 r. Miejsce: Nowy Targ Tytuł szkolenia: „Al nowe narzędzie w Twojej pracy – usługa szkoleniowa” Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników

Skuteczna komunikacja w internecie: budowanie relacji i zaufania z klientami za pomocą mediów społecznościowych – usługa szkoleniowa
Szkolenie dla: MAŁOPOLSKA SPÓŁDZIELNIA HANDLOWA „WIZAN” Termin: styczeń 2025 r. Miejsce: Andrychów Tytuł szkolenia: Skuteczna komunikacja w internecie: budowanie relacji i zaufania z klientami za pomocą mediów społecznościowych – usługa szkoleniowa Cel szkolenia:

Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacji
Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI Termin szkolenia: 9-16 grudnia 2024 r. Miejsce szkolenia: Katowice Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa Cel Szkolenia: Doskonalenie

Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacji
Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI Termin szkolenia: Grupa II – 4 i 11 grudnia 2024 r. Miejsce szkolenia: Wrocław Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa

Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacji
Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI Termin szkolenia: Grupa I – 3 i 10 grudnia 2024 r. Miejsce szkolenia: Wrocław Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa