Agata Michalska – Trener / Konsultant w obszarze sprzedaży i zarządzania zespołami

Specjalizacja

Specjalizuje się w tematyce: opracowania strategii rozwoju sił sprzedaży, przywództwa i zarządzania zespołami ludzkimi, rozwoju wewnętrznych struktur sprzedaży i obsługi Klienta. Zarządzanie sportem i organizacją wydarzeń.

Edukacja

Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie

Studia Podyplomowe „Zarządzanie dla rezultatów” – Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Doświadczenie 

Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie Coca Cola w dziale sprzedaży (19 lat) w tym m.in. jako Regionalny Dyrektor Działu Sprzedaży (2 lata), Dyrektor ds. Sprzedaży – Kraków (10 lat), Regionalny Dyrektor ds. Sprzedaży IC (Horeca) (3 lata) oraz Linea – Systemy Chłodnicze – Dyrektor Operacyjno-Handlowy (6 lat). Współpracując z różnymi kanałami sprzedaży zna i rozumie szeroki kontekst oraz oczekiwania biznesowe, posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania ludźmi.

Prezes Ekstraligowego Klubu Hokejowego PODHALE Nowy Targ (6 lat). Połączenie doświadczenia uzyskanego w biznesie z rywalizacją sportową umożliwia osiąganie niestandardowych wyników w konkurencyjnym środowisku.

Główne osiągnięcia

Najlepszy Manager Sprzedaży 2013 roku – nagroda przyznawana przez Zarząd Coca Cola Hellenic Polska w ramach programu „Najlepszy z Najlepszych”

– W 2012 roku otrzymanie prestiżowej nagrody – „Pemberton 2012” za największy przyrost udziałów rynkowych

– Wdrożenie procesu codziennych spotkań sprzedażowych mających na celu poprawę wyników biznesowych oraz podniesienie motywacji i zaangażowania Zespołów Sprzedażowych

– Lider Projektu – Zarządzanie Category Managment – Opracowanie materiałów dla Dyrektorów Sprzedaży oraz dla właścicieli sieci sklepów z zakresu Category Managment

– Zaprojektowanie i wdrożenia holistyczne procesu rozwoju liderów sprzedaży Coke Winner

– Odznaczenie „Zasłużony dla Sportu” – przyznane przez Władze Miasta Nowy Targ

– Plebiscyt „Hokejowe Orły” – najlepszy działacz sportowy 2014

Certyfikaty i najważniejsze szkolenia 

– Rola lidera w budowaniu lojalności Klienta, Persona Global 2014

– Autorytet lidera (Trudne sytuacje managerskie), House of skills 2014

– Akademia Coke Winer, 2014

– Przywództwo sytuacyjne SL II K. Blanchard

– Zarządzanie Zespołem Sprzedaży, GBR 2013

– Zaawansowane techniki sprzedaży, Training &Consulting 2013

– Manager trenerem

– Skuteczna prezentacja

– Negocjacje – The Change Simulation

– Efektywność osobista – zarządzanie czasem i priorytetami

– Jak efektywnie motywować i zarządzać zespołem

– Zarządzanie zmianą

Szukaj