Specjalizacja
Specjalizuje się w tematyce: opracowania strategii rozwoju sił sprzedaży, przywództwa i zarządzania, coachingu narzędziowego, rozwoju wewnętrznych struktur trenerskich, sprzedaży i obsługi Klienta, oceny efektywności szkoleń.
Edukacja
AKADEMIA ROLNICZA – kierunek Technologia Żywności;
Studia Podyplomowe „Zarządzanie dla rezultatów” Akademia Leona Koźmińskiego;
Certyfikowany coach wewnętrzny (ICC) oraz mentor;
Certyfikowany ekspert ewaluacji szkoleń metodą Kirkpatricka (poziom brązowy);
Dobra znajomość języka angielskiego.
Doświadczenie
Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w dziale sprzedaży (19 lat), w tym m.in. jako Dyrektor ds. Szkoleń i Coachingu Działu Sprzedaży w firmie Coca-Cola (4 lata) oraz jako Kierownik ds. Szkoleń i Rozwoju Sił Sprzedaży w Nationale Nederlanden. Współpracując z różnymi kanałami sprzedaży, zna i rozumie szeroki kontekst oraz oczekiwanie biznesowe.
Przykładowe projekty:
– Opracowanie strategii wsparcia szkoleniowo–rozwojowego różnych kanałów sprzedaży w aspekcie struktury roli oraz programów szkoleniowych w firmie ubezpieczeniowej;
– Zaprojektowanie oraz wdrożenie procesu rozwoju kompetencji dotyczącego wprowadzania oraz oceny poziomu egzekucji standardów sprzedażowych;
– Zaprojektowanie i wdrożenia holistyczne procesu rozwoju kierowników sprzedaży;
– Opracowanie i wdrożenie systemu oceny efektywności pracy dla Kierowników Sprzedaży oraz Specjalistów ds. Rozwoju Rynku.