Szkolenie dla: MS Services Sp. z o.o. – Gr. 1 i Gr. 2
Termin: listopad 2023 r.
Miejsce: Warszawa
Cel szkolenia:
Usystematyzowanie wiedzy na temat struktur warunków handlowych oraz metod ich naliczania. Wskazanie najczęstszych pułapek w kalkulacjach cenowych oraz rozliczeniach z klientami. Identyfikacja elementów wpływających na rentowność firmy na kliencie czy na produkcie. Nabycie umiejętności wyliczania marży firmy na grupie klientów czy dla działu. Rozwinięcie umiejętności „myślenia marżą” – poprzez określenie jaki wpływ na marżę firmy mają np. dodatkowy upust do ceny, dodatkowa inwestycja promocyjna czy dodatkowy termin płatności. Budowanie świadomości na czym zarabia klient w kontaktach z dostawcą. Kształtowanie świadomości znalezienia finansowych argumentów w negocjacjach z klientem. Prezentacja głównych działań matematycznych wspierających pracę handlowca.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
Po szkoleniu uczestnik:
- Nadzoruje prowadzenie czytelnej polityki cenowej
- Rozróżnia konstrukcje warunków handlowych i umów biznesowych
- Rozróżnia różnice między zyskiem, marżą i narzutem
- Monitoruje zasady tworzenia rabatów i bonusów
- Oblicza średni zysk działu, czy kategorii produktów
- Wylicza potrzebną ilość sprzedaży do osiągnięcia założonego zysku
- Oblicza rentowność biznesu na kliencie
Szkolenie przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna