Szkolenie dla: P. H. „TUTTI” Marcin Tułak
Termin: marzec 2025
Miejsce: Nowy Targ
Tytuł szkolenia:
„Budowanie synergii zespołowej: Komunikacja, relacje, obsługa klienta – usługa szkoleniowa”
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest kompleksowe doskonalenie kompetencji interpersonalnych uczestników, umożliwiające budowanie efektywnej współpracy zespołowej oraz podnoszenie jakości obsługi klienta poprzez rozwijanie umiejętności komunikacyjnych, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, budowania pozytywnych relacji i nabycie umiejętności skutecznej obsługi trudnych klientów.
Efekty uczenia się:
Po szkoleniu Uczestnik
- Uczestnik rozróżni różne style komunikacji i ich wpływ na relacje w zespole oraz z klientami.
- Uczestnik scharakteryzuje mechanizmy powstawania i eskalacji konfliktów w zespole i w relacjach z klientami.
- Uczestnik wymieni i omówi techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych.
- Uczestnik zastosuje techniki aktywnego słuchania, komunikatu „JA” i asertywności w sytuacjach konfliktowych.
- Uczestnik przeanalizuje przypadki konfliktów w zespole i z klientami, identyfikując przyczyny i proponując rozwiązania oraz oceni skuteczność różnych reakcji na trudne sytuacje w zespole i w obsłudze klienta.
- Uczestnik komunikuje się w sposób otwarty, asertywny i empatyczny, budując pozytywne relacje z innymi.
Uczestnik konstruktywnie rozwiązuje konflikty, dążąc do porozumienia i minimalizowania negatywnych emocji.
Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna.