„Proaktywna Obsługa Klienta – GR. 1” – Warszawa, Polskie Sklepy Odzieżowe SP. Z O.O.

Szkolenie dla:

 POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI 

Termin szkolenia: Grupa I – 05 i 12 listopada 2024 r.  

Miejsce szkolenia: Warszawa 

Tytuł szkolenia: 

Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa

Cel Szkolenia :

Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i budowania relacji, niezbędnych do skutecznego doradztwa i obsługi klienta, prowadzących do zwiększenia satysfakcji klienta i efektywności sprzedaży.

Efekty Uczenia się: Po szkoleniu Uczestnik 

  • definiuje mechanizmy biznesowe w połączeniu z misją sprzedawcy. Rozróżnia elementy języka korzyści. Posługuje się technikami wspierającymi sprzedaż – cross selling i up selling
  • rozróżnia czynniki wpływające na decyzje o zakupie i charakteryzuje czynniki wpływające na satysfakcję klienta.
  • stosuje profesjonalny wywiad z Klientem posługując się językiem korzyści. Konstruuje poradę z wykorzystaniem języka korzyści.
  • tworzy swój wizerunek jako wiarygodny doradca.
    Buduje relacje z Klientami poprzez stosowanie technik komunikacyjnych
    Buduje zaufanie i lojalność w kontaktach z Klientami.

Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna. 

Szukaj