Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacji

Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI 

Termin szkolenia: Grupa II – 4 i 11 grudnia 2024 r.  

Miejsce szkolenia: Wrocław 

Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa

Cel Szkolenia:

Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i budowania relacji, niezbędnych do skutecznego doradztwa i obsługi klienta, prowadzących do zwiększenia satysfakcji klienta i efektywności sprzedaży.

Efekty Uczenia się: 

Po szkoleniu Uczestnik 

  • rozróżnia typy osobowości klienta, ocenia typ klienta oraz skutecznie obsługuje zgodnie z jego potrzebami i stylem w jaki chce dokonywać zakupu. Kontroluje obsługę, aby była na najwyższym poziomie satysfakcji dla klienta.
  • rozróżnia czynniki wpływające na decyzje o zakupie i charakteryzuje czynniki wpływające na satysfakcję klienta.
  • stosuje profesjonalny wywiad z Klientem posługując się językiem korzyści. Konstruuje poradę z wykorzystaniem języka korzyści.
  • tworzy swój wizerunek jako wiarygodny doradca. Buduje relacje z Klientami poprzez stosowanie technik komunikacyjnych. Buduje zaufanie i lojalność w kontaktach z Klientami.

Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna. 

Szukaj