Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa – Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o. o. w restrukturyzacji

Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI 

Termin szkolenia: 9-16 grudnia 2024 r.  

Miejsce szkolenia: Katowice 

Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa szkoleniowa

Cel Szkolenia:

Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i budowania relacji, niezbędnych do skutecznego doradztwa i obsługi klienta, prowadzących do zwiększenia satysfakcji klienta i efektywności sprzedaży.

Efekty Uczenia się:

 Po szkoleniu Uczestnik 

  • Rozróżnia typy osobowości klienta, ocenia typ klienta oraz skutecznie obsługuje zgodnie z jego potrzebami i stylem w jaki chce dokonywać zakupu. Kontroluje obsługę, aby była na najwyższym poziomie satysfakcji dla klienta.
  • Rozróżnia czynniki
    wpływające na decyzje o zakupie i charakteryzuje czynniki wpływające na satysfakcję klienta.
  • Stosuje profesjonalny wywiad z Klientem posługując się językiem korzyści.
    Konstruuje poradę z wykorzystaniem języka korzyści.
  • Tworzy swój wizerunek jako wiarygodny doradca.
    Buduje relacje z Klientami poprzez stosowanie technik komunikacyjnych
    Buduje zaufanie i lojalność w kontaktach z Klientami.

Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna. 

Szukaj