Standardy Obsługi Klienta – PRO NOVUM Sp. z o. o. – Grupa II, cz. 2

Szkolenie dla: PRO NOVUM Sp. z o.o.
Grupa II – część 2

Miejsce: Mszczonów

Termin: 02.06.2023 r.

Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna

Efekty uczenia (Oczekiwane zachowania po szkoleniu) – Współpraca z wymagającym klientem:

  1. Dopasowuje przekaz do rozmówcy opierając się na podejściu „góry lodowej”.
  2. Diagnozuje potrzebne informacje poprzez techniki aktywnego słuchania i argumentuje wg struktury C-Z-K.
  3. Stosuje aktywną sprzedaż przy kasie oraz na swoim stanowisku pracy za ladą i w sklepie.
  4. Odpowiada na obiekcje klientów, a w sytuacjach reklamacyjnych pracuje wg modelu POPO.
  5. Jest pewny siebie, ponieważ wie jak reagować w trudnych sytuacjach z klientem na jego stanowisku pracy.

Szukaj