Szkolenie dla: PRO NOVUM Sp. z o.o.
Grupa II – część 1
Miejsce: Mszczonów
Termin: 10.05.2023
Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna
Efekty uczenia – Standardy Obsługi Klienta:
- Zna i wykorzystuje system LEWIATAN BUSINESS do pogłębiania swojej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Jest świadomy aktualnych trendów zakupowych w handlu detalicznym.
- Wie jak budować markę LEWIATAN/PRO NOVUM na lokalnym rynku.
- Buduje wizerunek profesjonalnego sprzedawcy.
- Zna i wykorzystuje czynniki wpływające na satysfakcję klienta.
- Rozumie znaczenie kategorii w sklepie i ich roli we współczesnym handlu.
- Wie w jaki sposób przygotowywać ekspozycję towarów zgodną ze standardami LEWIATAN.
- Ma świadomość standardów pracy w sklepach w obecnych czasach w odpowiednim dopasowaniu do poszczególnych działów.