Szkolenie dla: Sklep Ogólnospożywczy – Maciej Domański – LEWIATAN
Termin: 31.05/14.06.2023r.
Miejsce: Karczew
Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna
- Komunikacja jako narzędzie budowania relacji z klientem – komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Definiuje bariery komunikacyjne.
- Rozumie rolę Sprzedawcy w obsłudze Klienta.
- Zna strefy kontaktu z Klientem – sala sprzedaży, stoisko mięso-wędliny, obsługa kasy.
- Dopasowuje przekaz do rozmówcy opierając się na podejściu „góry lodowej”.
- Diagnozuje potrzebne informacje poprzez techniki aktywnego słuchania i argumentuje wg struktury C-Z-K.
- Stosuje aktywną sprzedaż przy kasie oraz na swoim stanowisku pracy za ladą i w sklepie.
- Odpowiada na obiekcje klientów, a w sytuacjach reklamacyjnych pracuje wg modelu POPO.
- Jest pewny siebie, ponieważ wie jak reagować w trudnych sytuacjach z klientem na jego stanowisku pracy.