Standardy Obsługi Klienta – proaktywna sprzedaż – Sklep Ogólnospożywczy Maciej Domański – LEWIATAN

Szkolenie dla: Sklep Ogólnospożywczy – Maciej Domański – LEWIATAN

Termin: 31.05/14.06.2023r.

Miejsce: Karczew

Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna

  1. Komunikacja jako narzędzie budowania relacji z klientem – komunikacja werbalna i niewerbalna.
  2. Definiuje bariery komunikacyjne.
  3. Rozumie rolę Sprzedawcy w obsłudze Klienta.
  4. Zna strefy kontaktu z Klientem – sala sprzedaży, stoisko mięso-wędliny, obsługa kasy.
  5. Dopasowuje przekaz do rozmówcy opierając się na podejściu „góry lodowej”.
  6. Diagnozuje potrzebne informacje poprzez techniki aktywnego słuchania i argumentuje wg struktury C-Z-K.
  7. Stosuje aktywną sprzedaż przy kasie oraz na swoim stanowisku pracy za ladą i w sklepie.
  8. Odpowiada na obiekcje klientów, a w sytuacjach reklamacyjnych pracuje wg modelu POPO.
  9. Jest pewny siebie, ponieważ wie jak reagować w trudnych sytuacjach z klientem na jego stanowisku pracy.

Szukaj