Usługa doradcza dla: „SPOŁEM” Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Termin: sierpień 2023r.
Miejsce: Oświęcim
Cel usługi doradczej:
Cel biznesowy:
Celem usługi jest stworzenie strategii marketingowej dla „Społem” PSS , w oparciu o budowanie wizerunku oraz zwiększenie świadomości występowania marki „Społem” w Oświęcimiu – co wpłynie na zwiększenie obrotów firmy o 15% vs PY.
Cel edukacyjny:
- Poznanie i właściwe wykorzystanie narzędzi marketingowych służących budowaniu marki.
- Tworzenie spójnego wizerunku firmy i umiejętność jego komunikowania za pomocą różnych kanałów marketingowych.
- Budowanie strategii marketingowej z uwzględnieniem celów biznesowych – określenie i dobór narzędzi marketingowych.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
Uczestnik usługi doradczej:
- rozumie rolę i znaczenie marketing w firmie
- stosuje zasady związane z budową strategii marketingowej
- identyfikuje mocne i słabe strony „Społem” (SWOT) oraz możliwości ich wykorzystania w komunikacji marketingowej
- identyfikuje grupy docelowe prowadzonych działań i dobiera kanały komunikacji z klientem
- definiuje cele, funkcje i rodzaj promocji
Usługa doradcza przeprowadzona przez: Firmę BUSINESS & SPORT CONSULTING Jerzy Pohrebny