Termin: 29.09.2022
Cel edukacyjny:
- Usługa przygotowuje uczestników do samodzielnej świadomej realizacji procesów komunikacyjnych.
- Uczestnicy rozwiną umiejętność prowadzenia współpracy z tak zwanym „trudnym klientem”.
- Dzięki osiągnięciu zakładanych efektów uczenia się uczestnicy będą przełamywać bariery relacyjne oraz radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Efekty uczenia się
Uczestnik:
- Rozwija aspekt współpracy i budowania relacji, postaw negocjacyjnych.
- Uczestnik w sposób komplementarny rozpoznaje złożoność sytuacji w bezpośredniej komunikacji z klientem.
- Identyfikuje trudne sytuacje w komunikacji z klientem.
- Rozwija kompetencje w obszarach wiedza, umiejętności i postawy, które składają się na obraz sprzedawcy.
- Dostrzega znaczenie relacji bezpośredniej w komunikacji z klientem.
- Dostrzega różnorodność potrzeb swoich klientów.