Jak odnaleźć się w obecnych czasach?
Szkolenie dla: Lewiatan Żory Sp. z o.o. Termin: październik 2023r. Miejsce: Żory Cele szkolenia: Nauka jak odnaleźć się w obecnych czasach według wielopłaszczyznowego podejścia Świadomość miejsca, w którym znajduję się oraz podejście proaktywne
Standardy Obsługi Klienta – PRO NOVUM
Szkolenie dla: PRO NOVUM Sp. z o.o. – GR.1 i GR.2 Termin: wrzesień i październik 2023 r. Miejsce: Grójec Cel szkolenia: Podniesienie umiejętności stosowania technik komunikacyjnych niezbędnych w budowaniu relacji z klientem. Umiejętność zadawania pytań
Standardy Obsługi Klienta – PHP Hamann Andrzej Walewski – LEWIATAN
Szkolenie dla: „PHP HAMANN” Andrzej Walewski – LEWIATAN Termin: 22.06.2023r. Miejsce: Warszawa Szkolenia przeprowadzone przez: Firmę BUSINESS SPORT CONSULTING Agata Michalska, Jerzy Pohrebny Spółka Cywilna Efekty uczenia –
Skuteczna komunikacja – „Akademia Rozwoju – efektywna organizacja”
Szkolenie dla: MS Services Sp. z o.o. – Gr. 1 i Gr. 2 Termin: wrzesień 2023r. Miejsce: Warszawa Cel szkolenia: Jak skutecznie pracować wykorzystując zdolności komunikacyjne – opierając się na podejściu wg typów
Struktura organizacyjna i zakresy obowiązków w „SPOŁEM” PSS
Usługa doradcza dla: „SPOŁEM” Powszechna Spółdzielnia Spożywców Termin: sierpień 2023r. Miejsce: Oświęcim Cel usługi doradczej: Cel biznesowy: Przygotowanie struktury organizacyjnej – wpłynie na organizację pracy na wszystkich poziomach zarządzania, zdecydowanie ułatwi
Strategia marketingowa – tworzenie wizerunku i odbudowa marki „SPOŁEM”
Usługa doradcza dla: „SPOŁEM” Powszechna Spółdzielnia Spożywców Termin: sierpień 2023r. Miejsce: Oświęcim Cel usługi doradczej: Cel biznesowy: Celem usługi jest stworzenie strategii marketingowej dla „Społem” PSS , w oparciu o budowanie