zarządzanie zespołem
Świadomy lider
W jaki sposób wykorzystywać narzędzia do budowania autorytetu.
Budowanie zespołu
Czyli jak tworzyć i wzmacniać efektywność zespołu.
Coaching
Umiejętności coachingowe i jak z nich korzystać.
Zarządzanie przez cele
Od ustalania celów poprzez monitorowanie do egzekwowania.
Zarządzanie konfliktami
Nauczysz się jak skutecznie rozwiązywać konflikty.
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
Czyli jak poradzić sobie w świecie setek priorytetów.
Ocena pracownicza
Obiektywna, bezstronna ocena pracowników i zespołów w Twojej firmie.
Skuteczna rekrutacja
Poznasz narzędzia i techniki, dzięki którym znajdziesz idealnego pracownika.
Motywowanie
W jaki sposób budować i utrzymywać motywację.
Zarządzanie zmianą
Jak wdrażać zmiany w aspekcie procesu oraz ludzi.
Zarządzanie klientem
Podstawy zarządzania Klientem
Czyli baza do budowania długotrwałych relacji.
Budowanie relacji biznesowych z Klientem
Czyli fundament do realizacji celów Twojej firmy i Klienta.
Tworzenie wspólnego biznesplanu z Klientem
Czyli jak zaangażować Klienta w realizacje wspólnych celów.
Sprzedaż
i negocjacje
Zarządzanie działem sprzedaży
Krytyczne obszary działania i działające w nich procesy.
Merchandising
Dlaczego jest ważny? Na czym polega? Jakie przynosi korzyści?
Nowoczesne techniki sprzedaży
Jak sprzedawać więcej i lepiej.
Efektywne negocjacje
Przyniosą Ci lepsze i wartościowsze umowy z Klientami i Partnerami.
Trudne sytuacje negocjacyjne
Z nami nauczysz się je rozwiązywać trudne sytuacje z korzyścią dla obu stron.
Sztuka prezentacji
Czyli jak stworzyć prezentację, która "zarobi" i pomoże Ci w sprzedaży.
Sztuka prezentacji w praktyce
Kluczowe elementy prowadzenia prezentacji sprzedażowej.
Nasze ostatnio zrealizowane projekty

Szkolenie dla: NEWATER GROUP SP. Z O. O.
Termin: październik/listopad 2025 Uczestnicy: 4 grupy Pracowników Newater Group Sp. z o.o. Miejsce: usługa zdalna w czasie rzeczywistym Tytuł szkolenia: MICROSOFT 365 DLA ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH Cele główne i szczegółowe: Osiągnięte

Szkolenie dla: MS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Termin: październik/listopad 2025 Miejsce: Warszawa – usługa mieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym) Tytuł szkolenia: „Umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności” – AKADEMIA HR Cel

Szkolenie dla: P. H. „TUTTI” Marcin Tułak
Termin: wrzesień 2025 Miejsce: Nowy Targ Tytuł szkolenia: „Współpraca i myślenie projektowe w praktyce hotelu i restauracji” Cel edukacyjny Cel główny: kompleksowy rozwój kompetencji w zakresie skutecznej komunikacji i współpracy między

Szkolenie dla: Małopolska Spółdzielnia Handlowa „Wizan”
Termin: sierpień 2025 Miejsce: ANDRYCHÓW Tytuł szkolenia: „Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy – AKADEMIA HR” Cel edukacyjny Usługa szkoleniowa przygotowuje do samodzielnego zrozumienia i wykorzystania procesu automatyzacji oraz technologicznego

Szkolenie dla: NEWATER GROUP SP. Z O. O.
Termin: sierpień 2025 Uczestnicy: Pracownicy Newater Group Sp. z o.o Miejsce: Gdańsk Tytuł szkolenia: „NOWOCZESNY NEGOCJATOR cz. 2” Cele główne i szczegółowe: 1. BATNA w praktyce 2. Praktyka rozmów negocjacyjnych 3. Argumentacja racjonalna

Szkolenie dla: MS SERVICES SP. Z O.O.
Termin: sierpień 2025 Miejsce: usługa zdalna w czasie rzeczywistym Tytuł szkolenia: „Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy – AKADEMIA HR” Cel edukacyjny Usługa szkoleniowa przygotowuje do samodzielnego zrozumienia i wykorzystania procesu