
Wdrożenie procedury zarządzania projektami w Lewiatan Holding S.A.
Szkolenie dla: Lewiatan Holding S.A. Termin: 5 grudzień 2024 r. Miejsce: Włocławek Tytuł szkolenia: Wdrożenie procedury zarządzania projektami w Lewiatan Holding S.A. Cel szkolenia: Celem dwudniowego szkolenia/warsztatu jest

„Proaktywna Obsługa Klienta – GR. 2” – Warszawa – Polskie Sklepy Odzieżowe SP. Z O.O.
Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI Termin szkolenia: Grupa II – 06 i 13 listopada 2024 r. Miejsce szkolenia: Warszawa Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa

„Proaktywna Obsługa Klienta – GR. 1” – Warszawa, Polskie Sklepy Odzieżowe SP. Z O.O.
Szkolenie dla: POLSKIE SKLEPY ODZIEŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI Termin szkolenia: Grupa I – 05 i 12 listopada 2024 r. Miejsce szkolenia: Warszawa Tytuł szkolenia: Proaktywna Obsługa Klienta – usługa

„Kompleksowe zarządzanie sprzedażą i zakupami w systemie TEMA” – usługa szkoleniowa – MSH „WIZAN”
Szkolenie dla: MAŁOPOLSKA SPÓŁDZIELNIA HANDLOWA „WIZAN” Termin: listopad 2024 r. Miejsce: Andrychów Tytuł szkolenia: Kompleksowe zarządzanie sprzedażą i zakupami w systemie TEMA – szkolenie Cel szkolenia: Głównym celem jest wyposażenie

„Karta Projektu wdrożenia procesu w Lewiatan Holding S.A. – usługa szkoleniowa”
Szkolenie dla: Lewiatan Holding S.A. Termin: 21 listopada 2024 r. Miejsce: Włocławek Tytuł szkolenia: Karta projektu wdrożenia procesu w Lewiatan Holding S.A. – usługa szkoleniowa Cel szkolenia Wypracowanie umiejętności

Negocjacje w biznesie – poziom zaawansowany
Szkolenie dla: Lewiatan Holding S.A. Termin: styczeń 2024r. Miejsce: Włocławek Cel szkolenia: Celem szkolenia jest spowodowanie, aby każdy z uczestników świadomie i skutecznie brał udział w całym procesie negocjacyjnym. Potrafił poprzez pełną i szybką analizę